25.1.17

Fujifilm Fotoğraf Makineme Yetkili Servis Darbesi

fujifilm şikayet

Fujifilm x-a2 fotoğraf makinem var. Bir yıldır bu makineyle fotoğraf çekiyorum... Fotoğrafların netliğinden, keskinliğinden memnunum... Zaten bir öğretmen arkadaşımın referansıyla almıştım... Ancak, Kasım 2016 ayında, el çantamın içinde bulunan fotoğraf makinemı, arabanın arka koltuğuna biraz yüksekten bırakınca çıt diye bir ses duydum... çantanın içini açtığımda lensle gövde arasındaki tutmacın kırıldığını gördüm.


Sonra lensi gövdeye bir türlü monte edemedim. Makinemin garantisi olduğu için Fujifilmin servisinini arayarak durumu izah ettim...

Müşteri memnuniyeti anlamında alakadar ve geriye dönüşleri konusunda methini duyduğum için içim rahat bir şekilde fotoğraf makinemı Fujifilm teknik servisine yolladım.

Makine, fujifilm Teknik servisine ulaştıktan sonra aradığımda, kullanıcı hatasına bağlı olarak lensin tutmacının kırıldığını ve 170 TL. masrafı olduğunu söylediklerinde şaşırdım....

Tamam dedim kullanıcı hatası olduğunu kabul ediyorum ancak makinenin darbelere karşı bu kadar dayanıksız olduğunu düşünmemiştim. Yapılacak bir şey olmadığını söylediklerinde, biraz kızgın biraz da kırgın bir ifadeyle, garantisi devam eden bir ürün için 170 TL. ödemek istemediğimi, makineyi geriye iade etmelerini söyledim...

Makineyi geriye gönderdiler... Şu an elimde, kırık bir fotoğraf makinesi, fujifilm ürünlerine bakış açımda meydana gelen erezyon ve ödediğim kargo faturaları kaldı...

Çevremdeki dostlara,  makinenin darbelere karşı dayanıksız bir ürün olduğu konusundaki  tecrübelerimi paylaşıp servis fiyatlarındaki afaki fiyatlara tepkimi ortaya koyma adına bu kişisel blog yazımı kaleme aldım...

4 TL'ye aldığım yapıştırıcıyla Lensi gövdeye yapıştırarak fotoğraf çekmeye devam ediyorum ancak lensin her an gövdeden kopup düşeği  ve kırılacağı tedirginliği taşıyarak.

Kalın sağlıcakla...

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.