5.2.17

Tıraş Rutinim ve Bıçak Fiyatları

tıraş bıçakları, traş bıçakları, bim tıraş bıçağı

Akşam mı yoksa sabah kalktığımda mı olsam... Ama sabahları havalar çok soğuk oluyor, en iyisi akşamdan olup sabah fazladan yatak keyfi yaparım. Yok yok akşam olunca da cildimde bir yanma meydana geliyor... Fakat sabah çok zor uyanıyor ve zor kalkıyorum... Kendime gelmem de bir hayli zaman alıyor... Bu bedbinlik sıhhatli bir bedenin emareleri değil elbette...

İş hayatım boyunca sakal traşımı sabah mı yoksa akşam mı olsam ikilemi içerisinde berhava olduğumu söylemeliyim. Bu fiili takaatsizlik durumum, tekaüt olana dek devam edeceği gerçeğini teessürle paylaşıyorum...

Diğer bir muvaffakiyetsizliğim de erken yatma ve erken kalkma hususundadır... Hoş erken yatsam da sabah erken kalkamıyorum...

Bir de tıraş bıçakları ile ilgili çeşitli problemler ve kararsızlıklar yaşıyorum. Jilet blue 3 kullan at traş bıçaklarının fiyatları aldı başını gidiyor. Bu fahiş fiyatlardan jilet firmasının haberi var mıdır bilmiyorum ama bir tıraş bıçağı 3 TL.ye satılıyor....

Daha ekonomik bir tıraş bıçağı arayışı içerisindeyken, BİM'de görüp test etmek üzere aldığım tıraş bıçağını kullandıktan sonra anladım ki, o kadar parayı popüler tıraş bıçaklarına boşuna vermişim... Fiyatı ve tıraş keyfi sebebiyle rahatlıkla alıp kullanabileceğiniz ucuz kullan at BİM tıraş bıçağını, kişisel bloğum aracılığıyla  affınıza mağruren tavsiyelerinize sunuyorum...

BİM'den aldığım tıraş bıçağını,  fiyayatını da nazar-ı dikkate alarak değerlendirecek olursam ;




- Kutu içerisinde 4 tane bulunuyor ve fiyatı 6,5 TL...
- Traş keyfi anlamında popüler tıraş bıcaklarından aşağı kalır yanı yok...
- 1 tanesiyle, 4-5 kez sakal tıraşı olabilirsiniz...
- Oynar başlığıyla yüze uyumu ve kayganılğı fena değil...
- Artık yazalım şu iltifata tabi tıraş bıçağımızın ismini. Tıraş bıçağımızın ismi matrix3... :(

Tıraşı burada kesip satırlarıma son verirkene, beni dinleme lutfunda bulunduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum... Keyifli tıraşlar, sağlıklı ve zinde güzel günlere uyanışlar diliyorum...

Kalın sağlıcakla...

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.