7.9.17

Site Tanıtım, Kişisel Gelişim Sitesi, kendini Geliştir

kendini-gelistir-kişisel-gelişim
Kengini geliştir.

Site Tanıtım, Kişisel Gelişim Sitesi, kendini Geliştir... 2008 yılında geçici görevle kurum değiştirdim ve yeni kurumumda hitap, üslup ve bilgi mevzularında eksikliğimin olduğunu görmeye başladım... Kuruma gelen üst düzey bürokratların yanında konuşurken yaşadığım ezikliği üzerimden atamayınca okumaya karar verdim... Bende eksik olan okuma alışkanlığımın olmamasıydı... Bir yandan okuma alışkanlığı kazanmak bir yandan da bilgi dağarcımığımı arttırmak için kendimi geliştirebileceğim siteler aramaya başladım... Aramalarım sonucunda, Kişisel Gelişimin Anahtarı sloganıyla yayın yapan www.kendinigeliştir.com domainli kişisel gelişim sitesini keşfettim...

Bu sitede yayınlanan; geliştiren hikayeler, kişisel gelişim videoları, başarı öyküleri, kişisel gelişim testleri, başarı sözleri, özgüven, beyin gücü, IQ hesaplama, banka notu öğrenme, kişisel gelişim eğitimleri, kişilik testleri, zeka geliştirme, yaratıcılık, pazarlama, farklılık ve fark yaratma, yabancı dil öğrenme, kişisel imaj, beden dili, topluluğa hitap, motivasyon yazıları, iletişim teknikleri kategorilerindeki makaleleri okudukça, ufkumun genişlemeye başladığını hissedebiliyordum...

beğendiğim önceki tasarım
kendinigelistir.com kişisel gelişim sitesini takip etmemin başlıca sebebi, sitenin logosu, gözü yormayan tasarım renkleri, makaleleri, widgetlerin sade dizilişi, göze hoş gelen görüntüsü, okuma rahatlığı sunması ve önemlisi de zengin içerikli makaleler yayınlanmasıydı. Yaklaşık 3 yılı aşkın bir süre aralıksız takip ettiğim kendinigelistir.com'da okuduğum ve beğendiğim makaleleri umumiyetle kendi sitelerimde de bazen kaynak göstererek paylaşıyordum.

Daha sonra sitenin teması yenilendi. Yeni temayı beğenmedim ve beğenmediğimi sitenin sahibi Özgür Şahin'e ilettim. Beğenmedim çünkü; yazı karekterleri sıkışık, tasarım renkleri haber sitelerenin kullandığı renkleri gibi  sert, kategorilerdeki makalelerinin ana sayfada gösterimi sebebiyle karışık bir görünüme sahip. Yeni siteye alışamamadığımdan takibi yavaş yavaş bıraktım... Ayrıca kişisel gelişim kitaplarına doymuş olmam ve okuma kaynaklarımın zenginleşmesi sebebiyle nadiren ziyaret ettiğim bir site haline geldi. Ancak şunu söylemeliyim ki, kendinigelistir.com sitesi, kişisel gelişim siteleri arasında tartışmasız en iyi sitelerden birisi...

Kim bilir, bu yazıdan sonra yeniden kendinigelistir.com sitesini günlük ziyaret eder ve her gün bir makale okuma rutini yapabilirim.

Sağlıcakla kalın...

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.