24.12.20

Basit Galeri Sayfalama


Merhaba sevgili dostlar... Bu gün size güzel bir blogspot eklentisinden bahcedeceğim... Arlinadesing sitesi her zamanki gibi güzel ve işlevsel işlere imza atmaya devam ediyor... Bloğuma kurulumunu yaptığım ve şu an okuduğunuz bu sayfadaki "sayfalama eklentisini", sizler de kendi bloğunuza rahatlıkla kurabilirsiniz... Kolay gelsin...

Blogger İçeriklerini Sayfalandırma Eklentisi için lütfen tıklayınız...
ahmetaskin.blogspot.com | Çay rengi sıcaklığında kişisel blog :)
Fotoğraflar: Perşembe Yaylası / Burada olduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum... Hoşça kalın...
  1. Güzel bir eklentiymiş. Sayfa görüntülemelerini artırıyor mu ki acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Sayfa görüntülenme sayısını arttırıp arttırmada konusunda bir bilgiye sahip değilim :)

      Sil
  2. Daha cok bilgi içerikli bloglar için kullanışlı gibi geldi bana. Benim gibi kişisel blogları yazan da okuyan da genelde bir bütün olarak görmek ister yazıyı, en azından benim fikrimce. İhtiyacı olanlar için faydalı bir uygulama. Tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galerili içerikler ya da fotoğraf ağırlıklı yazılar için kullanılabilir... ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ederim...

      Sil
  3. Güzel bir eklenti
    Merhaba Ahmet Bey,
    Yazmayalı uzun zaman oldu, bir selam yorumu bu, yeniden artık buradan devam nasipse; Kıraatane | Dijital Okuma Platformu

    Selamlar


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Selimhan bey... uğrayıp nezaket gösterip verdiğin selam için çok teşekkür ederim... Yeni yılda umarım daha fazla etkileşim içerisinde oluruz her şey gönlünüzce olsun

      Sil
  4. Faydasını gördüm çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir eklentiymiş bilmiyordum..
    Peki bunu kendi blogumuza nasıl ekleyeceğiz onu pek anlayamadım ,teknik konuları uygulama konusunda biraz zayıfım maalesef :)
    bu arada iyi seneler .

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.