8.12.20

Yazmalıyım


Yazmalıyım,

Yazmaz isem kaybolurum,

İnsanlar sindiğimi, 

Yenildiğimi düşüneceklermiş gibi,

Hissetmeye başlıyorum...  

 

Şükür ki yazıyorum...

Öyleyse yıkılmadım,

Blog dostlarımla bağlantıda,

Onların dünyasından haberdarım...


Yazmalıyım,

Çünkü seviyorum...

Okumak içsel fakat,

Yazmak dışşaldır...

Yazdıkça artıyorum...



Çünkü yazmak tekrarlamaktır...

Unutmaya dur deyip, karşı koymaktır...

Öğrendiklerine asmalı kilit vurup,

İhtiyaç duyduğunda onu serbest bıkarmaktır....


Derimya hep,

Kısa olsun, 

Bir kaç kelimeden oluşsun,

Fakat sen yine de yaz...

Yeterki senden bir duygu olsun...


Okuyucun yoksa da yaz...

Telaffuzların cılız olsa da yaz... 

Antipatikliğin, egon, hodbinliğin yansısa da,

Okuyanlar yazdıklarını muvazenesiz bulsalar da,

Araya muayyen mesafe koysalar da yaz,

Kazanmaktan ziyade,

Kaybettiğinde de yaz...

 

Yazarak kendini tükettiğinde, 

ve yanında kimseleri hissetmediğinde de yaz...

Çünkü bu sensin ve

Yazıların da senden sızanlar...

Sadece ve sadece kendini kanıtlamak için yazma... 

Her ne isen ve bunda da samimi isen,

Olduğun gibi görünebildikten sonra,

Gerisi Laf-ı güzaf..


Sesimin ulaştığı herkese Merhaba...


kişisel blog,takip et
  1. Yazmalısın,yazmalıyız..bloglarımız güzel şey,samimi ve içten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... Samimi blogdostlarımız varken yazmamak eksikliktir... Varlığından haberdar eden dostlarımıza selamlarımız olsun...

      Sil
  2. Alın benden de o kadar. Uzunca bir süredir sık sık yazamıyorum ve o kadar eksik hissediyorum ki kendimi anlatamam. Size , yazan, yazmalıyım /yazmalıyız diyebilen ,yazmayı seven, ruhu kelimelerle bazen dans bazen kavga eden ama sonunda hep kucaklaşan tüm yazar dostlara kocaman selam olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de selamlar efendim... Kıymetli yorumunuz için teşekkür ederim...

      Sil
  3. ne güzel ne içten bir yazı olmuş yazmak üzerine.. Selam olsun herkese :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğiniz en önemlisi samimi bulup yorumladığınız için teşekkürlerimi sunuyorum...

      Sil
  4. Adsız16.12.20

    Merhaba yazılarınızı okudum ve çok beğendim. Bloğunuzu takipteyim. Sizide kendi bloğuma davet ediyorum davetimi kırmaz gelirseniz çok mutlu olurum :)

    Blog adresim: https://yusufakmann.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. yazmalıyız efendim.

    YanıtlaSil
  6. Yazmalıyız, yazmazsak kor oluruz, lal oluruz, yok oluruz... kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.