2.10.18

Hangi Yazınız Silinirse Üzülürsünüz? Bir Mimdir


Kişisel blog yazarlığım süresince bir çok mime davet edildim ve bu davetlere icabet ettim... Katıldığım mimlerde, kendime yakın bulduğum blog yazarı dostları etiketleyerek icabet etmelerini kendilerinden istirham ettim ve onlar da fırsat buldukça katıldılar sağolsunlar... Dolayısıyla artık kendi mimimi yazma vaktinin geldiği düşüncesinden hareketle, bu kısa ve elzem olduğunu düşündüğüm mim bahsini açıyorum müsadenizle... Ayrıca, kişisel bloğumuzdaki en güzel yazımızı bu vesileyle yeniden anmış ve kısa yoldan okurlara sunmuş oluruz... Bu mim'e, son 1 Ay içerisinde bloğumdaki yazılara yorum bırakarak etkileşim içerisinde olduğum blog yazarı dostları davet etmekle birlikte, gönül ister ki aşağıdaki listede adını anmadığım blog yazarı dostlarımız da iştirak etsinler... Davetim bu mime ulaşabilen herkesedir... Umarım katılırsınız... Sevgiler Saygılar... [line]

Konular


1- Bloğunuzdaki hangi yazınız silinirse üzülürsünüz?

Blogların hakkında sayfasını hazırlamak oldukça zahmetlidir... İnsan her şeyden bahseder de konu kendisi olunca duraksar ve ben kimim sorusu karşısında bir cüce hissi yaşar... Dolayısıyla kişisel bloğumdaki tüm özgün yazılarım benim için önemli olmakla birlikte  Hakkımda sayfasının inşasında daha fazla emek harcadığım için bu yazım silinirse gerçekten çok üzülürüm...

2- Silinmesi durumunda üzüleceğiniz yazınızın bir kısmını bizimle paylaşır mısınız?
Elbette;

Bütün sevdası herhangi bir insan izlenimini vermek olan, bildiklerini paylaşmaya çalışan, siyaseti, futbolu ve insanları toplu olarak fanatizme kanalize eden akımlardan uzak, popüler kültürü sevmeyen, “ciddiyet prensiplerle olur, yüzdeki ciddiyet suratsızlıktır” ritueli ile asık suratlı insanlarlarla sık görüşmeyen, insanları statüsü, maddi ve kültürel ağırlıklarına göre sınıflandıranlara karşı mesafeli, melankolik yaradılışlı, münzevi bir yaşam biçimini benimseyen ve yalnızlaştıkça, yazışmayı konuşmaya tercih ederek bu uğurda blog yazıları yazmayı önemseyen, saygın olmak yerine değerli bir insan olmayı yeğleyen...

3- Silinmesi durumunda üzüleceğiniz yazınızın linkini paylaşır mısınız?

Hakkımda sayfasının Linki: https://ahmetaskin.blogspot.com/p/hakkmda.html  [line]

MİM'lediklerim

  1. Artik mim yapacagim bir blogum yok malumunuz kapatmis bulunmaktayim vakitsizlikten dolayi.ama sizinkileri keyifle okuyorum.

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı... zamansızlığınızdaki bütün vaktiniz mutlu geçsin inşallah... yorumlarınızla yanımda olduğunuz için de hasseten teşekkürlerimi sunuyorum...

    YanıtlaSil
  3. Yeni bir mim başlatmışsınız Ahmet Bey hayırlı olsun.Güzel ve orjinal bir mim konusu.
    Beni de mimlediginiz için teşekkür ederim :) Elimde 1 taslak var onu yayımlandıktan sonra yapmak isterim elbette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun teşekkür ederim... konusunu beğendiğiniz ve geriye dönüş yaptığınız için de ayrıca teşekkür ederim... :)

      Sil
  4. Blogunuzu çok beğendim açıkcası. Düzenli olarak takip edeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz... ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için teşekkür ederim... her zaman bekleriz...

      Sil
  5. Çok teşekkürler. Yapalım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabırla bekliyoruz efensim... :) ben teşekkür ederim...

      Sil
  6. MİM davetiniz için teşekkür ederim. Bir kaç gün içinde yayınlayacağım inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim... davetime geri dönüşünüz için ben teşekkür ederim...

      Sil
  7. Bu güzel bloğu görmek de nasipmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz... güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum...

      Sil
  8. Aaa bu mim baya iyiymiş! Ama ben yazılarıma kıyamam, hiçbiri silinmesin, oh, rahatladım! :)
    /o değil de ikinci romanımın taslağı silinivermişti, neyse ki tatlıya bağlandı sonra/
    Ben de beklerim bloga, sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim... hoş geldiniz... geçmiş olsun... sevindim... yorumunuz ve davetiniz için teşekkür ediyorum... :)

      Sil
  9. Çok güzel bir mim başlatmışsınız.. Siyaset, futbol ve popüler kültürden uzak olmanızda güzel bir şey bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Arif bey... bu mim'e siz de davetlisiniz... kolay gelsin... :)

      Sil
  10. Geç de olsa mimi yaptım. Çok teşekkürler :)
    https://beydaninkitapligi.blogspot.com/2018/12/mimlendim-ve-mimledim-37-hangi-yaznz.html

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.