7.2.19

Kabadayı Bloggerler


Aziz misafirlerim ve sevgili arkadaşlarım; Blogger Yönetim Panelinin sol alt tarafında bulunan Okuma Listeme tıklayıp sağ tarafında açılan sayfadaki konulara baktığımda, ortalık blogger kabadayılarından! geçilmiyor... :) Herkes birilerine meydan okuyor veya mimliyor... Etkileşim faaliyeti doğrultusunda birbirlerini güdüleyerek faydalı aktivitelere imza atıyorlar...

Bu meydan okumaları veya mimlemeleri görünce, bana da meydan okuyan ya da beni mimleyen birileri var mı acaba diye düşünüyorum? Olduğunu da sanmıyorum... Sanmıyorum çünkü amiyane bir tabirle sosyal bir blog yazarı olamadım... Aklına gelipte mimleyen veya meydan okuyan bloggerler varsa da onlara buradan kucak dolusu teşekkürlerimi sunuyorum...

Blogger arkadaşlarımız bizi mimlediğinde veya meydan okuduğunda bunu bize hatırlatan bir sistem var mı acaba?... :) Doğrusunu aramak gerekirse bunun iki yolu var sanırım; iletişim halinde olduğumuzu düşündüğümüz komşu bloggerlerin kişisel bloglarını düzenli olarak takip etmek ve bir diğer yolu ise meydan okuyan veya mimleyen dostlarımızın, zahmet edip teveccüh göstererek bunu bize bildirmeleri ... :)

Aziz misafirlerim ve sevgili arkadaşlarım; benim bu nasipten şikâyet ettiğimi asla zan buyurmayınız... Çünkü namütenahi bir vakitsizlik sarmalının girdabına düşmüş bir tutsak gibi hissediyorum kendimi...

Daha önceki bir serzenişimde: Mim konularına yakın arkadaşların eklenmesine itiraz etmiş, mim davetinde adını göremeyen blog yazarı şahsiyetlerin bu durumdan meyus olduklarını ve bu sebepten mim davetine isim yazılması taraftarı olmadığım mahiyetinde bir açıklama yazmıştım... Şimdi ise bu düşüncemin doğruluğunu sorgular durumdayım... İnsan kendisine yakın bulduğu bloggerleri mimine ya da diğer aktivitelere isim yazarak davet etmesi olağan... En sonuna da isteyen herkes bu aktiviteye katılabilir şeklinde bir umum davet yapılabilir... Burada da bir sıkıntı meydana gelebiliyor... Nedir o sıkıntı? Bizzat isimlerini yazdığım ya da mail yoluyla kendilerine ulaştığım halde, blog yazarı arkadaşlarımın bazılırının davete icabet etmedikleri gibi bu davetimden bi habermiş gibi davranıp geriye dönüş yapmamaları insanı açıkçası biraz üzüyor... :)

Bu durum yazdığım yorumlar içinde geçerli... Bloglarındaki içeriklere yorum yaptığım arkadaşlar, makul süreler içerisinde geriye dönüş yapmadıklarında, onları bize karşı duyarsız bir konuma getirirken, bizler de açıkçası müşkül bir mevkide kalıyoruz... :) [line] Fotoğraf Kaynak: https://pixabay.com/tr/eski-makine-retro-araba-%C3%A7ocuklar-3396728/

kişisel blog,takip et
  1. Geçen hafta baslamis olan meydan okuma etkinliğine katılmayı düşündünüz mü hem güzel olurdu bence genel olarak katılımcılar hep bayan oldu erkek blogcu göremedik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazik davetiniz ve kıymetli yorumunuz için teşekkür ediyorum... Konuyu biraz inceledikten sonra mutlaka katılmak istiyorum... Teşekkür ederim...

      Sil
  2. Sevgili blogger arkadaşım, duygunda haklısın aslında... Mim yazılarında mimlenenin en azından bir yorumla haberdar edilmesi şahane bir işlev olur. Yapar ya da yapmaz tamamen kendi tercihi..

    Ama meydan okumalar ile ilgili herhangi bir davet söz konusu değil aslında... Ortaya yazılıyor ve kim isterse katılıyor... Özel bir davet söz konusu değil... Bazen kendi kendimize bile meydan okuduğumuz oluyor...

    Sevgilerimi gönderiyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirme ve kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum... Bizden de sevgiler... <3

      Sil
  3. Ahmet Bey o ne güzel bir dildir, Maaşallah! Günümüzde şu vakitsizlik denileni yaşamayanımız pek azdır zannımca, Allah idrakimizi artırsın

    O halde bu vesileyle katıldığım bir mime de iletmiş olayım;

    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selimham bey... Hoş geldiniz... Dilde bir güzellik varsa bu cumhuriyet dönemi yazarların kitaplarına olan alakamın bir yansımasıdır... Davetiniz ve kıymetli yorumunuz için çok teşekkür ediyorum

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.