19.5.19

Ordan Burdan Şurdan #13


Mükellef bloğumla ilgili aldığım yeni karar...


Bundan böyle hususi bloğumda, Okudum bölümünde yayınladığım kitaplara ait görüş ve alıntıları anasayfada güncel tarihle yayınlamayacağım... Bunun yerine, okuduğum kitaplara ait içerikleri blogger yönetim panelinin sağında bulunan Program yap bölümünden geçmiş bir tarihle yayınlamaya devam edeceğim...

Bu kararı almamdaki sebep; kişisel bloğumun kitap tanıtım ve tavsiye bloğuna dönüşmesini istemiyorum... ayrıca, kitap tavsiye edebilecek kadar dikkatli bir okur olmadığımı nakden kabul etmişimdir... Bunun yerine, okuduğum kitaplardaki beğendiğim konuların bir bölümünü paylaşırım...

Ayrıca herkesin hangi kitabı okuyacağını bildiğini düşünüyorum... Filhakika, okuduğum kitaplara ait listeye ve ilgili içeriklere Kitaplık bölümünden ulaşabilirsiniz... Kitap değerlendirme ve tavsiye işini derinlemesine ve hakkıyla yapan blogger arkadaşlarımız mevcut... Bir üşünür şöyle demiştir;  "en iyi yapamadığın şeyi bul ve onu bir daha yapma..."  😄... Yani bu benim iyi yapabildiğim bir şey değil... Ts. Eliot'un da dediği gibi; " Unutmayın, Bazen bir problemi çözmenin en iyi yolu, Onu önemsemeyi bırakmaktır." Bloğumun ana sayfasında basit fakat bana ait özgün ve mustakil fikirlerin yer almasını istiyorum... [line]

Köpekler üzerine bir düşünce... 

 

insanların bütün erdemlerine sahip günahlarından yoksundu... bymon

Bence Doğrusu ( Bir kişisel blog )


Geçtiğimiz günlerde, Peyami Safa'nın Türk Müyüz Osmanlı Mı? başlıklı soruya getirdiği yoruma ait bir içerik yayınlamıştım... Bu konuyla ilgili Bence Doğrusu isimli kişisel blog sayfasında Biz Türk Müyüz? başlıklı bir içerikle karşılaştım... Yazarın alıntılara kendi yorumunu da ilave ederek ortaya koyduğu düşünceleri okuduktan sonra dedim ki; bence de Doğrusu Bu...

Bir Tespit ( Ne kadar da yanlış biliyormuşuz )


Mütevazılık hiçbir zaman gerçek bir üst değer olmamıştır... Bir ortamda mütevazı olmaya kalkarsanız saygı hemen azalmaya başlar, hissedersiniz!... Nuri Bilge Ceylan

Bir Dua: (Belki Birimizin Duasının Kabulüne Vesile Oluruz.)


Öncelikle Ramazanı Şerifleriniz hayırlara vesile olsun inşallah... Ramazan ayı münasebetiyle dini paylaşımlar daha fazla dikkatimizi celbediyor...  Dualarımızın kabul olması temennisiyle... Her şeyin doğrusunu şüphesiz her şeye gücü yeten Yüce Allah bilir...
 
Her duanın başında ve sonunda okunacak dua... Bu dua okunursa umut edilir ki, İnşallah Allah bütün dualarımızı kabul eder

Türkçe Okunuşu: “…Lâ ilâhe illâ ente subhâneke innî kuntu minez zâlimîn(zâlimîne).”
Anlamı: “Senden başka ilâh yoktur. Sen her türlü noksanlıktan, eşi-ortağı olmaktan uzaksın. Şüphesiz ben kendine yazık edenlerden oldum” (Enbiyâ 21/87)


Bir Konu (Tasarım)


http://turkfont.com/ Tasarımlarımızda kullanabileceğimiz el yazısı fontların paylaşıldığı bir site... Yazı fontlarının tamamı Türkçe karekterleri destekliyor... Tasarımı sade ve konuları düzenli gruplandırılmış... Bir tıklamayla bilgisayarınıza indirebiliyor ve tasarımlarınızda kullanabiliyorsunuz... Aynı şekilde, egonomik.com sitesinde de el yazısı fontlarla ilgili bir derleme yapılarak karilerin hizmetine sunulmuş...


Admin Diyor ki! :)


Doğrusunu aramak gerekirse, biz kafası zehir gibi çalışan insanlar değildik... Fakat saf olduğumuz için Allah yüzünüze bakıyor ve işlerimizi rast getiriyordu...

Bitirirken...


Bu günkü alaturka içeriğimizin de sonuna geldik... Umarım beğenmişsinizdir... Yeni konularla tekrar bir araya gelene dek Allahaısmarladık... Hepinizi sevgiyle temennayla selamlıyorum... Sağlıcakla kalınız efendim...
[line] Fotoğraf Kaynak

kişisel blog,takip et
  1. Çok teşekkürler. :) Sondaki cümle çok doğru. Yüce Allah yüzümüze bakmasa ne oluruz kim bilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim... Ben teşekkür ederim... sevgiler selamlar...

      Sil
  2. Ben bu ordan burdan şurdan 'ı çok seviyorum, böyle farklı konulardan bilgi ve tespitler güzel oluyor bence..
    Nuri Bilge Ceylan'ın o sözünü duymuştum ama ne kadar doğru bilemem.Mütavazilik özünde iyi bir özellik ancak bazı insanlar bu durumu degersizleştirebiliyor maalesef..
    Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum, sağlıcakla kalınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğiniz için teşekkür ediyorum... Sizlerin konuya olan ilginiz ve desteğiniz beni yeni seriler için motive ediyor...

      Sil
  3. Ne yazık ki Nuri Bilge'ye katılmamak elde değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef... :) Kıymetli yorum için teşekkürler...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.