19.7.19

Şiir Kız


Bir şair kız vardı...
Henüz mevsimi bahardı...
aşk yazar, duygularını açardı...

ben iyi tanırdım onu...
ara sıra konuşur,
yazdıklarını yorumlardık...

Henüz mevsimi bahardı...
hem güzel yazar,
Sevdiğinin tasfirini yapar...
aynı zaman da,
Şaire ferhat sorulmaz der,
gönlünü yakanı saklardı...

bir şair kız vardı...
hem çok güzel güler
hem de gülünce
gül cemalinde güller açardı...

Henüz mevsimi bahardı...
o yazar ben okurdum...
ne zaman kime yazdığını soracak olsam,
bunu bilmekten korkardım...
sonra...
susar ve onu okur
şiirlerine bakardım...

Güçsüz karınca

[line]

Yorum Gönder

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.