27.7.21

Oradan buradan şuradan #18

Aziz misafirlerim ve sevgili blogdaşlarım... Ordan, burdan, şurdan serisinin 18. sayısıyla birlikte, bir kez daha huzurlarınızda olmaktan son derece mesudum... Hepinizi sevgiyle muhabbetle selamlıyorum...

Bazen kısa fakat içtimai hayatın içerisinde, hepimizi ilgilendirebileceğini düşündüğüm konuları, birden fazla başlık altında paylaşmaya gayret ediyorum...

Çiçeklerden polen toplayan arılar gibi,  Gönül heybemize istiflediklerimizi, siz değerli karilerimizle bölüşerek gönül köprüsü inşa etmek gibi bir derdimiz var, bin aktiviteye tercih ettiğimiz...


Payitaht Payidar

Payitaht İstanbul, sonsuza dek payidar kalacaktır... 
Çünkü, taşrada yaşayanların gönülleri, İstanbul'a mütemadiyen duadadır... 
Bahusus bayramlarda ve fındık hasadı için İlimize gelen gurbetçilerin oluşturdukları 2 aylık yoğunluk, yerleşik  halkın huzurunu kaçırmaktadır...
Mamafih; Anadolu'da yaşayan halk "Allah İstanbul'dan razı olsun, İstanbul olmasa ne yapardık " telkinleriyle karışık duaları İstanbul'u yaşatacaktır inşallah...


Ahmet Aşkın Diyor Ki!

Günlerim umumiyetle, boş ver, yabancın değil, ne yapacaksın, hayat böyle telkinlerinin ferahlatıcı tahakkümü altında, sineye mahpus ettiğim kırgınlıklarımla, biteviye sürüp gidiyordu...



Haftanın Tavsiyeleri

İbrahim Kalın'ı (instagram adresi: ikalintr) Takip ediyorum... 
Haftalık Film, Kitap, Müzik, Kelime ve Türkü Listesi veriyor...
El yazısıyla yazıp paylaştığı Liste nazar-ı dikkatimi celbediyor...
Belki ilerleyen zamanlarda oluşturacağım içeriklerimde, Tavsiyelerime yer verebilirim...
Kumaş kaliteli olunca, elbise kendini gösteriyor!...

Bu haftaki Listesi Şu şekilde;

Bir kelime    : Namütanahi          
Bir Kitap      : Sait Halim Paşa, Buhranlarımız
Bir Şiir         : Sezai Karakoç, Mona Rosa
Bir Türkü     : Ezel Bahar Olmayınca
Bir Film       : Minamata (2020)


Sitem!

Evet sevgili dostlar... 
Uzun zamandır hususi bloğuma bir şeyler yazıp paylaşmadım...
Yazma dürtüm ve ilhamım da firari...
İnsanın ruh hali bir gün öncesine kıyasla daha bedbin...
Hızla değişen dünya, hem ruhumuzu hem de bedenimizi ağıryaştırıyor...
Sizlerin nezdinde de varlığım, yokluğuma müsavi... 
3 ay içerik girmesem 3 yıl umursamazsınız...
Soğuk ve egolu olabilirim fakat, insanım ne olsa da... 
Bir selama bir kelama ısınır buzdan kalbim...
Mamafih, vefasız alemde sizden daha vefalı değilim...
Özlediklerim de var ayrıca...
Bloğa uğrayıp yeni bir şeyler var mı? diye bakan candan dostlarımı da tenzih ediyorum fakat umumiyetle hissettiklerim bunlar... 
Ayrıca Sitem Sevgiden doğar...


Veda!

Nakden sevinmeyin ya da üzülmeyin... Bu veda bir son kararının vedası değil...  Henüz... Sadece bu  içeriğimin bitiş başlığı...  Dolu bir içerik yazamadım... Bir selam vermek üzere, bir kaç lakırdıdan ibaret içeriğime vakit ayırıp okuyan herkese teşekkür ediyorum... 

İbrahim Kalın'ın, üstte bahsettiğim paylaşımına yazdığı cümleyle veda etmek istiyorum... "Bereketli ve müfid¹ olması dileğiyle güzel bir hafta diliyorum...

Esen Kalın!


[favorite] kişisel blog,takip et
  1. Buraya yazmak güzel bir enerji yayılımına sebep oluyor,seviyorum.
    Başka yerler gibi soğuk değil.
    Insanlar biraz dalgın ve şaşkın son zamanlarda,anlarım.
    Gitmek belki bir çare ama kalmak da güzel.
    Gönlümüz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ve blogdaşlığınız için teşekkür ediyorum... 🖐️🖐️🖐️

      Sil
  2. Yazılarınızı özlemişiz Ahmet Bey,lütfen bizi yazılarınızdan mahrum etmeyin..
    Önerdiğiniz instagram adresine bakacağım..
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Motivasyon yüklü yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum... Eksik olmayın... Bizden de selamlar...🖐️🖐️🖐️

      Sil
    2. Motivasyon yüklü yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum... Eksik olmayın... Bizden de selamlar...🖐️🖐️🖐️

      Sil
  3. Çok güzel yazı olmuş elinize sağlık keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  4. Bir seriyi bu kadar uzun süredir takip etmemiştim. Dizi gibi gerçekten ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. harika bir yazı olmuş bayıldım emeğinize sağlık

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.