29.6.22

Oradan buradan şuradan #19

Aziz misafirlerim ve sevgili blogdaşlarım... Oradan, Buradan, Şuradan serisinin 19. sayısıyla birlikte, bir kez daha huzurlarınızda bulunmaktan son derece mesudum... Hepinizi sevgiyle muhabbetle selamlıyorum...

Bazen kısa fakat içtimai hayatın içerisinde, hepimizi ilgilendireceğini düşündüğüm hususları, birden fazla başlık altında paylaşmaya devam ediyorum.

Çiçeklerden polen toplayan arılar misali,  Gönül heybemize istiflediklerimizi, siz değerli karilerimizle bölüşerek gönül köprüsü inşa etmek gibi  bir derdimiz var, başka aktivitelere tercih ettiğimiz...

Kamuran Akkor

Kamuran Akkor
'u seviyorum... Bilindik bir sürü albümü var ve hit olmuş onlarca şarkısını bilirim fakat uzun bir süreden sonra hiç dinlemediğim ve dinledikten sonra da çok beğendiğim bir şarkısına denk geldim. Bitmeyen Çile isimli albümde yer alan depresif taganninin adı Gözyaşımla Sele Dönersin. Albümde ayrıca melankoliyi sevenlerin beğeneceği başka şarkılar da mevcut.

İbrahim Tenekeci

İbrahim Tenekeci'nin Geldik Sayılır Kitabından sonra aldığım Yakın Şahitlik isimli kitabını okumaya başladım. Kitap için söyleyebileceğim çok şey var fakat sözü yormamak adına sadece şunu söylemek istiyorum, sağ muhafazakar bir siyasi görüşe sahipseniz, harikulade siyasi tespitler karşısında mütefekkirin üslubuna hayran kalıyorsunuz. Siyasi mevzu dışında yazdığı makaleler de herkes tarafından kabul görebilecek nitelikte. Laf aramızda, kitap hemen bitmesin diye her gün bir makale okuyorum.

Sözden ve halden anlamayan insanlarla beraber aşırı yorum çağında yaşıyoruz. Sanki iki taraf oluştu: Sorumluluk ahlâkıyla adım atmak isteyenler ve suçluluk psikolojisiyle karşı hamle yapmaya çalışanlar. | İbrahim Tenekeci / Yakın Şahitlik

Fındık

İlçemde havalar serin gidiyor. Fındık için elverişli bir hava hüküm sürüyor. Baskın bir fındık sezonu bekliyoruz. Sosyal paylaşım ortamlarında daha önce paylaştığım fındık görsellerinden sonra kuruyan fındık dalları oldu. O cihetten fındık görselleri paylaşmama kararı aldım. Sığırı Kazana, insanı mezara götüren nazar, fındık dallarına ne yapmaz.


Radyo

Hususi bloğumu takip edenler bilir, daha önce aldığım radyoyla ilgili bir içerik girmiştim. Yine geçtiğimiz günlerde yeni bir radyo aldım. 409 Türk Lirası karşılığında aldığım radyoyu almadan önce izlediğim tanıtım videosundan sonra bu radyo benim olmalı dedim ve henüz 10 günlük radyomu bir arkadaşıma satarak, (hala parasını alamadım.)  üstte görselini gördüğünüz radyoyu envanterime kattım. Son aldığım radyo, iki yıl içerisinde aldığım 4. radyo olma özelliğini taşıyor. Bu radyomun da hediye olarak taliplisi var.  Bununla birlikte şu an elimde iki radyom var ve bir tane de hediye gelme ihtimali var.


Hayat Pahalılığı

Zor bir dönemden geçiyoruz. Bizim jenerasyondaki dostlar bilirler, zorluk ve hayat pahalılığı bize yabancı bir yaşam  ortamı değil... Olaya şöyle de bakıyorum... Zor günlere ve hayat pahalılığına bir süredir ara vermiştik. Salgın hastalıklarla birlikte, hatta ondan bir iki sene önce başlayan ekonomik merkezli sıkıntılara, yeniden ve hızlı bir şekilde geri dönüş yapıyoruz... Umarım bir an önce bu olumsuz durumlar ortadan kalkar ve bizler de hayat pahalılığını dert etmediğimiz günlere yeniden kavuşuruz...
Her kahkahanda Allah’a teşekkür etmiyorsan, Neden her ağladığında O’na kızıyorsun? | Necip Fazıl Kısakürek

Bitirirken

Bir serinin daha sonuna geldik. Bir sonraki kişisel blog yazımda buluşmak umuduyla... Sizlerin hususi dünyanızın hamisi bloğunuzu da iadeyi ziyarette bulunma vaadiyle hoşça kalın... Burada olduğunuz için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyor ve esenlikler diliyorum...
[favorite]
kişisel blog,takip et
  1. Güzel seriymiş. Radyolar da çok güzel :) Parasını alırsın inş. :) Bloğunuzu takibe aldım ve BLoG LisTeM sayfama ekledim. Bundan sonra sürekli uğrarım :) Bu arada sende çaycısın sanırım bloğuma çaya beklerim çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu bulduğunuz, blog listenize eklediğiniz ve çay davetiniz için çok teşekkür ediyorum...

      Sil
    2. Rica ederim ne demek her zaman beklerim ;)

      Sil
  2. Sanırım Blogunuza ilk defa denk geliyorum hepsini gezeceğim ve temanızı çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blogdan mı denk geldin buraya merakımdan sordum sadece :)

      Sil
  3. Fındık sezonunuz başladı mı? Kolaylıklar dilerim.
    Radyonuz çok güzelmiş güle güle kullanın insallah.
    Pahalılık zorluyor gerçekten de...
    Sizin bu seriyi okumayı seviyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Kamuran Akkor hayranı değilim ama iki tane müziğini biliyorum. Biri Nada-Ma Che Freddo Fa'nın aranjmanı "Arkadaş Yok" diğeri de gezinirken karşılaştığım ve başlangıç müziği çok hoşuma giden "Sev Yeter".

    Hayat pahalılığına gelince ne yazık ki ülkemizde her geçen günden sonra elde etmek istediğimiz şeye biraz daha uzaklaşıyoruz, temel ihtiyaçlarımızda bile...

    YanıtlaSil
  5. kaleminize saglık paylasım için teşekkür ederim

    YanıtlaSil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.