23.7.19

Kaynaşma Mimi

[line] Aziz misafirlerim ve sevgili arkadaşlarım;  Sevgili Düş Tasarımcısı bloğunun muharriri Sevil hanım beni yeni bir mime davet etti sağolsun... Mimin ismi kaynaşma mimi...  Keşke bu mim ismiyle müsemma bir aktivite, fiziki bir toplanma şeklinde de olsa... Nezaket gösterip beni yeni bir mime davet buyurduğu için Sevil Hanıma teşekkürü bir borç biliyorum... Umarım keyifle okuyacağınız bir mim arz edebilmişimdir...Umarım içeriklerimiz karilerimiz tarafından heyecanla karşılanır ve zaman ayırıp okumaya değer nitelikte bulunur... Sağlıcakla kalınız...

1- Sizi tanımak istiyoruz? Adınız/ Blogunuz ve sizi anlatan bir kelime ?


Ben deniz Ahmet Aşkın... Blogumun ismi ise YeşillenirimBlog... Bloğumu anlatan kelime; Çay rengi sıcaklığında, kendi halinde hususi bir blog... Beni anlatan bir kelime ise; tanımlamak sınırlamaktır... :)...

Mamafih,  suale bir kaç kelamla yanıt vereyim; Hülasa; Ben, sakin, yumuşak başlı bir adamım. Fakat ayda, yılda bir hiç olmıyacak bir şey için damarım tutar... Çayı, Kitapları, Eylül'ü, Musikiyi, Maviyi, Doğayı; Seviyorum. Ve tüm adaletsiz, hodbin insanlardan tercihen eşit derecede uzak duruyorum...

2-Sosyal Medya Hesaplarınız?


İnstagram ve Facebook'a askinkk kimdir diye sorsanız beni tanırlar... :)

3-İlk Blog Yazmanıza Referans Olan Kişi  ya da Blog  Kimdi?


Ferdi blog muharrirliğine başlamama referans olan kişisel blog usluer.net'tir... usluer.net kişisel bloğu ile ilgili görüşlerimi buradan okuyabilirsiniz...

4-Sosyal Medyada Hangi Yazarlar Grubunda Bulunuyorsunuz?


Bu soruyu tam anlayamamış olmakla birlikte, sosyal medyada özellikle facebook'ta hiç bir şey paylaşmamaya azami gayret ediyorum... Kendi profilim dışında da hiç bir yerde yazıp çizmiyorum... Böyle (yazarlar) gruplar varsa da bilmek isterim açıkçası...

5-Facebookta siteniz yasaklandı mı?


Hayır

6-Bloglar için Hangi platform daha iyi? Blogspot/ Wordpress ?


Kişisel blog muharririyseniz blogspot bize yeter... Bu konuyla ilgili fikirlerimi kaleme aldığım kişisel blog için blogspot size yeter başlıklı içeriği buradan okuyabilirsiniz...

7-Kaç Blogunuz Var?


ahmetaskin.blogspot.com dışında, pasif olarak yayın hayatını sürdüren exceltr.blogspot.com isimli bir bloğum daha var...

8-Toplam Sayfa Görüntülenme sayısı?


Şimdiye kadarki toplam sayfa görüntüleme sayısı 490.616


9-Blogunuzda Reklam Yayınlıyor musunuz?


Evet

10-Misafir Blog Olarak Yazdığınız Blog Var mı?


Tercihen yok... :)

11-Daha Önce Bir Hacker İle Karşılaştınız mı?


Hayır

12-Hedefinizde Nasıl  Bir Blog Yazarı Olmak Var?


Sadece kendim olabilceğim, doğal ve özgün yazılar yazabilen bir muharrir olmak isterdim... Fakat asıl hedeflemem gereken amaç, okunan bir muharrir olmalıydı... okunmak öyle her yazana nasip olacak bir marifet değil... O yüzden yine kendi halinde, kendimi olmak istediğim gibi değil de olduğum gibi yansımak ve herhangi bir insan izlenimi vermek istiyorum... Yazılarımı Cumhuriyet döneminde yazılan romanlarda kullanılan eski (değerli) kelimelerle yazmak gibi de bir emelim var...

13-Arama Motoru ( Seo ) Optimasyonu Hakkında Bilginiz Var Mı?


Var fakat işlevselliği konusunda tereddütlerim var... sabır ve bir kaç hileli işlerle google'de üst sıralara çıkmak mümkün :)

14-Blog Yazarlığını Önerir misiniz?


Blog yazmayı öneririm fakat kendi yaşamlarıyla ilgili tecrubelerini yazmalarını istemem... Çünkü tanımlanan duyguların tekrar yaşanması zorlaşıyor ya da tanımladıktan sonra eski tadı kalmıyor...  Adeta nazara düçar oluyor... :)... Çektiğimiz sıkıntıları yazdığımızda da değişen bir şey olmuyor... Sanki biz yazdıkça sıradaki sıkındı peyda oluyor ve her şey üstüste geliyor diye yakınmaya başlıyoruz... Bunun dışında Sevil hanımın dediği gibi;  "yazmak bir şifadır."

15-Kitap Okuma Oranınız Nedir? ( 10 Üzerinden)


Günde 200 sayfa kitap okuduğunu söyleyen arkadaşlarım üzerinden kıyasla bir oran verecek olursam 10 üzerinden 2'dir...

16-Diğer Blog Yazarlarını Nasıl Takip Ediyorsunuz?


İnstagram ve blogspot takip sistemiyle takip ediyorum

17-Blog Sahipleri İle Etkinlik Yapıyor musunuz?


MİM dışında herhangi bir etkinlik yapmıyoruz... Bir blogger arkadaşımla da bazen sohbet fırsatım oluyor...

18- Bugüne Kadar Kaç mim Yaptınız?



Bu mimle beraber 12. mimimi yapmış bulunmaktayım...

19-Ünlü Bir Blog Yazarı Olsaydın Siyaset Yapar mıydın?


Takipçilerime yön verebilecek kadar bilgeliğe sahip olduğumu düşündüğüm zaman ve bunu da lisanı münasip bir dil kullanarak yapmayı başarabilirsem siyaset yapar(d)ım...

20- Bu Mim İçin 3  Arkadaşınızı Davet Eder misiniz?


Herkes yaptı sanki ama, yine de ben söyleyeyim...

- Beydanın Kitaplığı
- Kitaplara Kaçanlar
- suskumru


ve bu mimi okuyan tüm blog yazarı arkadaşlarım davetlimdir... :)
[line]
fotoğraf kaynak

kişisel blog,takip et
  1. Ooo hızlısınız Ahmet Bey çabucak yapmışsınız:) Davetime icabet ettiğiniz için teşekkürler ediyorum.
    Cevaplarınız dolu dolu ve çok güzel. " tanımlamak sınırlamaktır " çok doğru bir söz bence de.
    Başka bir blogunuz daha olduğunu bilmiyordum.
    Bu arada facebook grupları şöyle oluyor; biz blog yazarlarının yazdıklarımızı paylaştığımız gruplar oluyor.Arama motoruna blog yazarı falan yazarsanız grup adları çıkıyor ben kendim üye olmuştum baźilarina yada onlardan davet geliyor bazen.Ben ayarlarsam size davetiye göndermeyi deneyeceğim.
    Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Evet bende kendime inanamadım... Bir anda ilham geldi ve sizin miminizin referansıyla nicizane bir şeylerler çıktı ortaya... :) Facebook gruplarına da üye oldum yardımınız için de ayrıca teşekkür ediyorum... Cevaplarıma itibar gösterip beğendiğiniz için de tekrar teşekkür ediyorum... Düşünüyorum da son iki gündür size ne çok teşekkür etmişim... :) Çok iyisiniz... her işinizde kolaylıklar diliyorum... sağlıcakla kalınız...

    YanıtlaSil
  3. Adsız24.7.19

    İçten ve samimi cevaplar vermişsiniz. Emeklerinize, düşüncelerinize sağlık. Sıkılmadan, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve mimi okuyup değerlendirdiğiniz için size çok teşekkür ediyorum... selamlar...

      Sil

♡ Yorumlarınıza en kısa sürede geri dönüş yapılır.
♡ Üyeliğiniz yoksa dahi anonim profili seçerek yorum yapabilirsiniz.

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Yazmaya başlayın ve aramak için Enter tuşuna basın.